გეგმა
გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის სახელი და გვარი პირადი ნომერი მაია დევიძე 37001047126
სწავლების საპეხური/კლასი VI
მოსწავლეტა რაოდენობა; 15
გაკვეტილის გეგმა; ‘’ბიჭი და ძაღლი’’
გაკვეტილის მიზანი: მოსწავლეებს ვუხსნი, რომ არ მოქცნენ სხვებს
ცუდად, არ დაჩაგრონ იყვნენ მეგობრულები.
N
|
აქტივობის არწერა
|
გამოყენებული მეტოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1
|
კითხვების დასმა ტექსტიდან
|
გონებრივი იერიში
|
ერთვება მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
10 წთ.
|
2
|
ბავშვები ერთმანეთს უსწორებენ
შეცდომებს .
|
დემონსტრირება
|
მთელი კლასი
|
მოსწავლეები
|
10წთ.
|
3
|
საშინაო დავალების გაანალიზება
|
დისკუსია
|
კლასი
|
მოსწავლეები
|
10წთ.
|
4
|
ტექსტში მთავარი და არა მთავარი პერსონაჟების გამოყოფა და მათი დახასიათება
|
პრაქტიკული სამუშაო ბავშვები იყენებენ ცნების რუკებს.
|
ჯგუფებად
|
თაბახები,კალმები,კომპიუტერის გამოყენებით დოკუმენტური ფილმის და სლაიდშოუს ჩვენება.
|
5წთ.
|
5
|
ახალი მასალის ახსნა და საშინაო დავალების მიცემა
|
მინი ლექცია(სლაიდშოუების გამოყენება)
|
კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
10წთ.
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები :
ქართ. VI. 7.
VI კლასი
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება
ინდიკატორები
·
ამოიცნობს ტექსტის საკომუნიკაციო სიტუაციას (მიზანს, ავტორს, ადრესატს);
·
ახალ ინფორმაციას აკავშირებს არსებულ ცოდნასთან და გამოცდილებასთან;
·
ამოიცნობს და ერთმანეთთან აკავშირებს ტექსტში არსებულ სხვადასხვა სახის ინფორმაციას;
·
განარჩევს ვარაუდს ფაქტისაგან, ფაქტს - თვალსაზრისისაგან;
·
გამოაქვს დასკვნა მთლიანი ტექსტის გააზრების საფუძველზე;
·
განარჩევს მთავარ და არამთავარ პერსონაჟებს;
·
გამოკვეთს მთავარ ინფორმაციას და გადმოსცემს მას საკუთარი სიტყვებით;
თარიღი;
26.11. 2018 წელი
ხელმოწერა:მ.დევიძე
Comments
Post a Comment